Hình Google authorship bị loại bỏ

Google có rất nhiều thay đổi và có những thay đổi bạn không nhận thấy, một số khác thì lại rất rõ ràng, như việc Google authorship loại bỏ hình tác giả khỏi kết quả tìm kiếm. Hình authorship là hình ảnh của bạn xuất...
Read More »

Mobile SEO and Optimizing Conversion Rate for Mobile

page-speed-mobile-site.png
This article is intended to inform you about an aspect that has not been paid enough attention to: optimization for the mobile version of the website. The optimizing here is not just about technical refinements or mobile SEO to increase rankings but also about improving...
Read More »

5 Heplful A/B Testing and Analytical Tools

tool-eyequant.png
Measurement, testing, and evaluation to continually improve quality and design on the website are integral parts of your job if you want to increase your conversions and supposedly what you need to do every day. What is A / B testing and how does it...
Read More »

The End of Free Traffic from Facebook

facebook-organic-reach-down.png
Facebook is the world’s largest social network, and without doubt one of the most used platforms for advertising today. Every service, company, brand in addition to the need to have a website is required to have a page on Facebook to reach their customers on...
Read More »

Viết Bài Trên LinkedIn – Tại Sao Không?

linkedin-invited.png
Đa phần chắc mọi người ai cũng đã từng nghe đến LinkedIn, một trong những mạng xã hội lớn nhất thế giới với khoảng 277 triệu người dùng, bên cạnh Facebook, Twitter, Google+. Khác với những mạng xã hội khác, LinkedIn chú trọng tới đối...
Read More »

Raise the Conversion Rate for Your E-commerce Website

online-shopping.jpg
What is conversion rate? Conversion rate (CR) is the metric measuring how potential customers become the real customers when they buy your product or service. This CR index is usually the percentage of customers compared to the total number of visits of the entire website...
Read More »